pexels-cdc-3992933

Update Corona-maatregelen (14/10)

Beste spelers, ouders en supporters,

Naar aanleiding van de ‘code oranje’ voor de zaalsporten en de daaraan gelinkte nieuwe richtlijnen vergaderde het clubbestuur woensdagavond (14/10) over de nieuwe situatie.

Via deze weg lijsten we even de belangrijkste beslissingen, geldig vanaf nu zaterdag, op:

• voor de U14 tot en met de senioren wordt tot 8 november voor elke ploeg 1 training per week ingericht. Die zal corona-proof (= enkel trainen met afstand) verlopen, de coaches communiceren wanneer die voor jouw team doorgaat. De competitie ligt, zoals bekend, stil;
  • voor de jongsten (tot en met U12) kan alles doorgaan zoals tot dusver al het geval was. Waar mogelijk zullen wedstrijden geclusterd worden (info volgt desgevallend via de ploegafgevaardigden);
  • na 8/11 (na de herfstvakantie dus) bekijken we de situatie opnieuw;
  • de klassieke herfststage gaat niet door; die kan onmogelijk in lijn met de geldende richtlijnen georganiseerd worden.

De meest actuele informatie over de toestand in de sporthallen en de algemene richtlijnen kan je, zoals geweten, hier volgen op onze site.

Raadpleeg regelmatig de site en hou zeker de whatsapp-groepjes in de gaten, want de komende weken kan de situatie uiteraard evolueren.

Houd de moed erin, kijk naar wat wel nog kan, steun je kids en elkaar en…we’ll be back stronger than before!
Sportieve groeten,

Jullie clubbestuur en de talrijke vrijwilligers
#oneteam #ldpdonza