DSC_1760_klein

Nieuwsbrief – 5 Juni 2020

Op 5 juni kreeg u van ons een nieuwsbrief met enkele updates en clubnieuws. We bezorgen u graag nog een korte samenvatting van deze nieuwsbrief voor het geval u hem gemist heeft…

• We herhaalden nog eens onze oproep in de zoektocht naar een coördinator voor de cafetaria van het OCP
  • Iedereen ontving normaal gezien zijn vraag om het inschrijvingsgeld voor volgend seizoen te betalen
  • Het inschrijvingsgeld gaat integraal naar onze jeugdwerking (sportfaciliteiten, coaches, wedstrijdorganisatie, scheidsrechters, sportuitrusting, …)
  • Daarnaast krijgt de club subsidies van de gemeentes, sponsorinkomsten en clubevenementen die ons helpen om de volledige werking van de club te financieren.
  • We bedanken alle vrijwilligers die afgelopen half jaar hebben meegeholpen bij de uitbating van de cafetaria in het OCP!
  • Met trots kondigen we 3 nieuwe partners aan voor onze club, zij engageerden zich voor 3 jaar en investeren met hart en verstand in LDP Donza.
    Alvast welkom aan Softwarebedrijf Metanous, Containers Vindevogel en Vastgoedmakelaar Irres.

De Raad van Bestuur heeft unaniem en rekening houdend met bovenstaande ontwikkelingen (zie ook de volledige nieuwsbrief voor het volledige overzicht) volgende belangrijke beslissingen genomen:

• We zullen voor het komende seizoen alle ploegen die nog geen nieuwe LDP Donza-outfit hadden (20 ploegen) in het nieuw steken. Dat is een investering die we normaal (na ca. 15 ploegen vorig jaar) nog over 2 jaar gingen spreiden.
  • We gaan ook voor alle ploegen opwarmers voorzien.
  • We hebben ook beslist om het aanbod, de coördinatie en distributie van andere club-gerelateerde kledij (je weet wel, de hoodies en zo) in eigen handen te nemen (via onze website), met een aangepast, scherp aanbod. Meer info volgt!
  • We hebben ook dik anderhalve maand niet kunnen trainen en spelen. We bieden daarom – en om iedereen de kans te geven te proeven van topbasket – iedereen, per spelend kind in de club, gratis toegang tot 5 (betalende) matchen van de senioren (dames en heren). Die clubkaarten zullen bij de start van het seizoen, via de ploegverantwoordelijken, worden verdeeld. Zoals jullie weten, hebben onze spelers daarnaast altijd gratis toegang tot de wedstrijden.

Kortom: het seizoen 2020-2021 wordt het seizoen, het tweede na onze fusie, waarin we op een duurzame manier stappen vooruit willen zetten. Willen verder bouwen aan club met een hart en ziel. Voor de sport, voor elkaar, voor onze gemeenschap. Voor onze kinderen.

We kijken er keihard naar uit jullie terug in levende lijve te ontmoeten!

#oneteam

Sportieve groeten,

Jullie Bestuur & de vele vrijwilligers

De volledige nieuwsbrief kan je hier terugvinden.