Screenshot 2020-06-22 at 11.38.11

Medisch Attest 20-21

Net zoals elk seizoen, dient elke speler een medisch attest te laten invullen door de dokter, waarin de dokter verklaart dat de speler medisch geschikt is om te kunnen spelen. Als club hechten we veel waarde aan de gezondheid van onze spelers, we willen benadrukken om ook effectief langs te gaan bij uw arts om het attest te laten invullen.

Het medisch attest dient ingevuld en verwerkt te zijn voor de eerste wedstrijd (inclusief oefenwedstrijden), zonder medisch attest kan u niet deelnemen. Deelname zonder medisch attest aan wedstrijden zou betekenen dat u niet verzekerd bent en kan leiden tot een administratieve forfait en boete voor de club.
Download dus snel het medisch attest in bijlage en laat het alvast bij uw volgende dokter bezoek invullen, bij voorkeur probeert u dit in orde te brengen voor 1 augustus.

Let erop dat alle velden van het medisch attest ingevuld zijn, dat de dokter geschikt/ongeschikt aanduidt, zijn stempel plaatst en vul onderaan de naam en stamnummer van de club in (LDP Donza – 0785).