Livestream_U16

LDPDonza.tv opnieuw live op 15/01!

We gaan ook deze zaterdag opnieuw live vanuit het OCP voor ldpdonza.tv!

We hadden dit weekend graag de heren B en A voor u uitgezonden, maar wegens corona-besmettingen bij Tienen zal de wedstrijd van de heren B op een later moment gespeeld moeten worden. Ook de wedstrijd van de dames tegen Houtem zal u op een later moment tegoed krijgens wegens positieve testen bij de bezoekers…

Ons live-stream team wou u echter niet op uw honger laten zitten en besloot veerkracht te tonen, u krijgt daarom van ons morgen 3 wedstrijden in plaats van 2! We gaan reeds om 13u30 live met de U16A tegen Leuven, om 16u met de Heren C tegen Ninove en om 20u30 met de Heren A tegen Spirou Charleroi, u kan alle wedstrijden volgen met stats op ldpdonza.tv. We voorzien alle wedstrijden van beter geluid dan vorige week en de nodige commentaar, dus bestel alvast een pizza, en geniet van lokaal basket vanuit uw zetel!

Kom je toch liever buiten? Dan kan je ook supporteren vanuit de cafetaria ‘T Vijfde Kwart, mits het respecteren van de horeca regels (CST, mondmasker wanneer u rondloopt, max. 6 personen per tafel, …) en uiteraard vol = vol, u kan uiteraard ook de stream volgen op groot scherm indien u geen plaats aan het venster zou hebben.