Stream_DSEA

LDP Donza TV *LIVE* op zaterdag 8/1

Er is voor alles een eerste keer. Zo ook: thuiswedstrijden van onze seniorploegen organiseren zonder publiek… in de zaal althans…

… Want dankzij onze trouwe club-partners Metanous (dank Boris & team!) en Play (merci Dirk & team!) presenteren we nu zaterdag 8 januari, voor het eerst, als alternatief voor ‘the real thing’…

LDP Donza TV

18u15 :  LDP Donza Dames A  – BJM-Gembas Knesselare (2de Landelijke A)

20u30 :  LDP Donza Heren A  – Royal IV Brussels (Top Division 1)

Surf zaterdag a.s. naar www.ldpdonza.tv en volg er live – in topkwaliteit, dankzij Play – de videostream van beide matchen, aangevuld met de inzichtelijke live stats, u gebracht door Metanous.

De wedstrijd wordt ook op groot scherm getoond, mét zicht op het plein voor wie langs het venster zit, in ‘t Vijfde Kwart. Je bent er dus ook welkom, gratis, mits respecteren van het covid-horeca-protocol: covid safe pass scannen aan de ingang, maximum 6 personen per tafel, dragen van het mondmasker (tenzij u aan tafel zit) en maximale afstand houden van de andere cafetaria-bezoekers. Uw glas mag u zo dicht mogelijk bij uw mond houden.

Een bijzonder woordje van dank ook aan het team dat de voorbije week als een geoliede machine samenwerkte om de live stream van zaterdag mogelijk te maken: Boris R, Dieter H, Dirk V, Hendrik C, Jonathan C, Louis DJ, Mike VL, Patrick DG en Pol L. Teamwork makes the dream work!