DSC_1671_klein

Heropstart onderbouw

Beste spelers, ouders en supporters,
wat goed nieuws van het sportieve front in deze corona-tijden!

Onder strikte voorwaarden kunnen de trainingen voor de jongsten (deels) worden hervat. Jullie vernamen er via de coaches en coördinatoren wellicht al iets over.

Alle trainingen voor de basketschoolU8U10 en U12 worden hervat op de gekende dagen/uren en locaties. Echter, omdat de sporthal in Nazareth nog niet opent, worden de uren daar verschoven naar een andere locatie voor onderstaande teams.

• U12C: dinsdagtraining van 17u30 in Nazareth verschuift naar Deinze van 18u30-20u00
  • U12B: woensdagtraining van 18u00 in Nazareth verschuift naar De Pinte van 17u30-19u00
  • U10E: woensdagtraining van 16u30 in Nazareth verschuift naar Deinze van 17u00-18u30 & donderdagtraining van 17u00 in Nazareth verschuift naar De Pinte van 17u30-19u00
  • Basketschool Nazareth: sluiten aan bij basketschool Deinze op woensdag van 14u00-15u00 en zaterdag van 9u00-10u00

BELANGRIJK:

• we drukken op en zullen toezien op het streng naleven van de veiligheidsmaatregelen (ontsmetten handen en materiaal, meten van temperatuur…)
  • ouders zijn nog niet welkom in de sporthallen: wacht je kids op bij de ingang
  • de trainingen verlopen contactloos
  • er zullen geen wedstrijden meer zijn in kalenderjaar 2020 (dit om het mixen van bubbels te vermijden)
  • bovenstaande wijzigingen van trainingsschema gelden al zeker tot en met 13/12
  • alle ouders beslissen uiteraard zelf of hun kind kan deelnemen aan de trainingen

Bijzondere dank aan Quinten, Tessa, Tom en Kris voor het puzzel- en samenwerken en het snelle schakelen met de gemeentes! Succes aan de spelers en coaches en… hou het veilig!
Sportieve groeten,

Jullie clubbestuur, de sportieve leiding en de talrijke vrijwilligers
#oneteam #ldpdonza