AOV-Event-2021-1200x628pxLinkedInVD 1

Herbekijk de inspiratiesessie met Ann Wauters & Bob Madou

Beste zakelijke partner, sportief ondernemer, supporter,

Dank voor uw interesse in de inspiratiesessie die we deze middag digitaal organiseerden in de studio van onze partner Play AV, met dank aan onze presenting partner BMW Peter Daeninck.

Via deze link kan u het event herbekijken. Het loont zeer de moeite! Ideaal voor een uurtje inspiratie.

Ambitie
“Zet, als ondernemer, met je team, altijd weer een helder doel. Werk er samen naartoe. Een duidelijk doel haalt je ook door de moeilijke periodes.” Club Brugge’s Chief Business Officer Bob Madou had het in zijn keynote daarover. En over hoe het zakelijk model rond voetbal eigenlijk elke ondernemer en marketeer kan inspireren.

Ondernemen
“Initiatief blijven nemen. Ook als alles tegen lijkt te zitten. Durven. Ook in moeilijke tijden. Doorinvesteren, om jezelf heruit te vinden. En ‘in de markt blijven’ met je merk. Niet in een hoekje gaan zitten schuilen tot alles is overgewaaid.” Dirk Verhellen, CEO van Play AV, getuigde hoe een event-bedrijf sterker terugkomt na een crisis.

Veerkracht
“Elke keer dat stapje dichter zetten naar de stip aan de horizon. Zeker op momenten dat je er eerst eentje hebt moeten terugzetten.” Ann Wauters inspireerde en enthousiasmeerde. “Droom. Zet die droom ook op papier. Maak er een plan voor. Zet de acties op een rij om het plan uit te voeren. ‘Stick to the plan and ‘rust the process’. En verbindt er je team mee.

We danken iedereen hartelijk voor de deelname en de interessante vragen.

En we hopen u, in naam van alle enthousiaste leden van LDP Donza, in levende lijve terug te zien, op een volgende sessie, zo gauw als mogelijk!

#staysafe #oneteam