referee bindt schoenen lang

Gezocht: Youth Officials

Zonder scheidsrechters zijn er geen wedstrijden, gelukkig kan onze club rekenen op de scheidsrechters van Basketbal.Vlaanderen en de vrijwilligers binnen onze club, de Youth Officials. De Youth Officials worden voornamelijk ingezet bij de wedstrijden van de jongste onder ons (U10, U12, U14) alsook wanneer er een tekort aan scheidsrechters is bij Basketbal.Vlaanderen voor de oudere leeftijdsreeksen.
Om te garanderen dat er op elke wedstrijd scheidsrechters aanwezig zijn, hebben we natuurlijk voldoende youth officials nodig, en daarom lanceren we deze warme oproep!

Heb je een passie voor basketbal en nog wat vrije tijd in het weekend? Overweeg dan de functie van clubscheidsrechter! Samen met Basketbal.Vlaanderen voorzien we een opleiding Youth Official en wanneer je dat wilt, kan je van daaruit doorgroeien tot officieel scheidsrechter bij Basketbal.Vlaanderen.
Daarbovenop krijg je in ruil voor je prestatie een wedstrijdvergoeding van 10 euro, de nodige begeleiding, een polo en levenslange appreciatie van de club .

Bij voorkeur fluit je minstens 1 wedstrijd per maand, wie meer wilt fluiten is meer dan welkom, kan je eens een maand niet fluiten (vakantie, examens, druk op het werk, …) dan is dat uiteraard geen probleem. Je kiest namelijk zelf wanneer en waar je 1 of meerdere wedstrijden wilt fluiten.

Wil je eerst een cursus volgen? Kijk dan snel op de website van Basketbal.Vlaanderen naar de beschikbare data en locaties, en geef dit aan in het registratieformulier.

Heb je nog vragen of opmerkingen? Dan kan je contact opnemen met Louis De Jaeger (louis@ldpdonza.be), hij zal de clubrefs coördineren dit seizoen.
Heb je interesse om aan de slag te gaan als clubref? Registreer je dan snel, we contacteren je zo snel mogelijk met meer informatie!