DSC_0989_klein

Einde van het sportief seizoen

Alle trainingen en wedstrijden zijn geannuleerd, in lijn met de beslissingen van de federaties en de richtlijnen van onze overheid. Het seizoen zit er dus – helaas – al op. Wat we als club nog kunnen organiseren eens we terug in groep mogen sporten en activiteiten kunnen beleven, zien we nog wel.

Voor nu moeten we ervan uitgaan dat we ons hoofd – en dat van onze spelers – voluit moeten zetten op de voorbereiding van het volgend seizoen. Er zal via sociale media alvast regelmatig inspiratie op te doen zijn om thuis sportief aan de slag te blijven. Hou je lichaam én geest fit. Hou contact met je ploeggenoten en coach. Daag elkaar op een originele wijze uit. Voor een atleet is dit in zekere zin ook een unieke kans om topfit aan de start van het nieuwe seizoen te verschijnen!

Zodra het kan, plannen we zeker een of meerdere bijeenkomsten met toelichting over het volgende seizoen!