Origineel negatief

Bedankt Fleur & Ronny!

Fleur en Ronny hebben beslist geen verantwoordelijke rol meer op te nemen in onze club. Ze zullen samen uiteraard nog zeer regelmatig te zien zijn ook op de velden van onze club. En we zullen hen, bij de eerstvolgende clubactiviteit, op gepaste wijze uitzwaaien.

Maar voor nu houden we eraan ze van ganser harte te danken voor de enorme inspanningen die ze al die jaren hebben gedaan voor de club. Hun inzet, als gezin, voor de club – jarenlang bij bij BBC Deinze-Nazareth maar ook het afgelopen jaar bij LDP Donza – is tot ver buiten onze club bekend en gewaardeerd.

Bedankt, het ga jullie zeer goed en… altijd welkom!

De taken die Fleur en Ronny opnamen – en die uiteraard zeer divers en uitgebreid waren – zullen overgenomen worden door een kernteam van clubvrijwilligers.

Dimitri Verstraeten is onze nieuwe secretaris. Hij kan rekenen op een sterk team met Kris Van Erum (planning & kalender; en net als Dimitri bestuurder), Tom Mestdag (ploegafgevaardigden) en Louis De Jaeger (ICT).

De sportieve coördinatie, en het coachen van de coaches zelf, komt in handen van een sterk trio: Koen Eerdekens, Kris Wuyts en Quinten Brown. Meer info volgt zodra de nieuwe ploegverdelingen bekend zijn. Voor sterkhouder en ‘éminence grise’ Xavier Van de Woestyne wordt het sowieso een seizoen waarin hij volop zijn rijke ervaring zal delen met jonge(re 🙂 generatie.

Al die mensen kunnen natuurlijk rekenen op de coaches, de ploegafgevaardigden, de cel communicatie en de voltallige Raad van Bestuur.

Als er mensen zijn die met hun administratieve, commerciële, organisatie-, IT- of communicatietalent graag een steentje bijdragen in de groei en werking van onze club: geef zeker een seintje! Ook voor ‘t Vijfde kwart zijn alle helpende handen nog steeds zeer welkom! Bel met één van de bestuurders die je kent of stuur een mailtje naar communicatie@ldpdonza.be.